檢視表:(寫左用紅色)

 

一、        偶像崇拜      東方信仰(唔要~!!不過以前係咁拎Buddhist既書睇、
              俾人貼Charm,同埋成日俾人迫聽"o個d野”同埋睇金庸、
         古龍上腦)
              、冥想(有人以前教過我囉@@"話會對靈命好Wor”)
              、咒語(以前掂過@@因為太上腦地愛宗研禮儀啦")、
               咒音(我會死Ga Bor)、膜拜偶像(反而少@@")

二、        神秘主義      占星(而家唔會掂,連婉婉星情都唔聽,掉晒D書佢)
        、算命(我老豆而已,雖則以前有睇過")、
              靈應(有人話我有第六感囉@@"以前)、
              通靈、催眠(Er......)、外力引氣醫病(金庸呢D囉")、
              魂由象外、心電感應

三、        魔鬼崇拜      咒語、奉獻、儀式(第六感、
  水晶(超驚~!我望住有色水晶會發燒/流鼻血Gar@@")、
  催眠、神秘文學、超理性經驗、心靈玄學、褻瀆)

四、        性的罪        通姦、淫亂、亂倫(你知咩事雖則冇發生過咩)、
 色情(又係見到好大反應型@@")、手淫、淫慾、
 同性戀(懷疑過)、墮胎、獸性、戀童症暴露狂、虐待、
  幻想、性別顛倒

五、        藥物          菸、酒(而家少左啦,Thz Lord")、毒品、
              食物(甜品算唔算)

六、        相信撒旦謊言  過份注意形象、扭轉神的形象(曾經話自己無神論,
         Religion 係For心靈寄託)、宗教的狂熱、特別的嗜好

七、        恐懼          失敗、成功、拒絕、絕望、無希望、憤怒、恐懼
        (中晒咁滯,但少絕望既)

八、        不信          無法信任、懷疑的思想、懷疑的情緒
        (你話呢,對呢段感情尤其係,Belief都有少少")

九、        欺騙/不誠實   說謊、偷竊、作弊 (係冇中最後那樣)

十、        驕傲         自義、自我為中心(我承認,因為我自卑嘛)、
         誇大(講野時又係特別多@@")

十一、悖逆          不順服、不敬虔、頑固(算啦......)

十二、生氣          恨、苦毒、憤怒、不原諒(唔原諒自己多d,別人少
              d)、狂怒(那隻叫狂躁)、復仇、毀謗、閒聊

十三、想死          為自己、為他人(少左好多了")

十四、強迫的行為    企圖自殺、虐待、自我虐待(呢個似D)、兇殺

十五、粗俗的言語    咒詛的、有顏色的的言語或靈話(成日@@"後面少d)

十六、音樂色情的    撒旦教的咒音(唔好俾我聽到,多謝。)、
             集中死亡的、悖逆的(四面楚歌?!)

十七、無法理解的收集屬靈界的經驗與禮物(我堆幾十CM剪報呀@@")

十八、亂語          任意相信、任何靈界的啟示(+埋自言自語TIM@@")

痴線,填到百份百誠實@@"

arrow
arrow
    全站熱搜

    PreciousMoment 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()